Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs d'Animació Plançò
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 04-02-2019 al 28-02-2019

Arriba la 4a edició de Plançó, concurs d’animació per a escoles catalanes, organitzat per Mecal i 3D Wire.  El certamen està obert a tots els estudiants d’escoles i universitats catalanes, independentment del curs, estudi o edat del director/a.

L'obra pot ser un curtmetratge, un videoclip, una peça publicitària o un commission film, sempre i quant, l'animació representi com a mínim el 80% de la composició. Les peces han d'haver-se realitzat amb posterioritat a l'1 de gener de 2018 i no poden haver participat a l'edició anterior.

La data límit per fer la inscripció és el 28 de febrer de 2019.

El divendres 12 d’abril, dins el Mecal Pro 2019, es projectaran les peces dels finalistes, i el públic assistent votarà el guanyador. Posteriorment, tindrà lloc una trobada de networking entre estudiants i professionals de l’animació.

El premi pel guanyador/a serà el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per la pròxima edició de 3D Wire, l’octubre de 2019.

Més informació:

Concurs d’Animació Plançò

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?