Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Exposició: "Mary Ellen Mark: Vides de Dones"
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 26-03-2021 al 21-06-2021

Des del 18 març fins al 21 de juny, la vida i l'obra de la fotògrafa Mary Ellen Mark podrà ser visitada a Barcelona. ‘Vides de Dones' recopila fotografies, pel·lícules i material per explorar el treball que va fer durant la segona meitat de segle XX, en què va documentar una gran varietat de dones en situacions diverses.

Mark va ser una pionera, la seva perspectiva es va avançar en el temps a l'enfocament actual de denúncia dels abusos soferts per les dones que han posat en relleu moviments com #MeToo. Ella els va mostrar amb nombrosos projectes que exploren la vida de les dones en situacions difícils, doloroses i, de vegades, gairebé impossibles.

Més informació:

Exposició: "Mary Ellen Mark: Vides de Dones"