Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

08/05/2021 19/06/2021

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "Storytelling en Temps Real amb Unreal Engine"
Data: 21-04-2021
Horari: 15:30 a 17:30
Lloc: En línia

En aquest nou Creative CITM abordarem amb Mark Flanagan el canvi de paradigma que s'està produint en el procés de creació de pel·lícules i altres formats de ficció a través de les possibilitats que ofereix el motor de jocs Unreal Engine. Veurem els exemples més significatius de producció virtual en temps real i coneixerem consells pràctics per a productors independents i petits estudis a l'hora d'adoptar aquestes revolucionàries tècniques que marquen una de les línies futures de l'storytelling.

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

El ponent

Mark Flanagan va començar la seva carrera professional com a arquitecte a Irlanda. El seu interès per la creativitat digital el va portar a treballar en la indústria dels videojocs en empreses com Codemasters i Transmission Games. Va ser professor en diferents universitats de Melbourne, entre elles RMIT i la Universitat de Victòria. Una edició de la Game Developers Conference el va inspirar per convertir-se en formador en la indústria de l'entreteniment. Així va col·laborar amb DNEG en projectes com Bladerunner 2049, i amb Industrial Light & Magic en projectes relacionats amb les franquícies d'Star Wars i Marvel. El seu paper actual com Education Partner Manager a Epic Games li permet combinar la seva experiència en l'àmbit de la creativitat digital amb l'oportunitat d'empoderar educadors i estudiants en el coneixement de les últimes tendències de l'storytelling.