Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Zoom Festival: Nova Categoria per a Videojocs
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 22-07-2021 al 30-07-2021

El Festival Internacional de Continguts Audiovisuals de Catalunya, Zoom Festival, obre les inscripcions per la seva 19a edició, que tindrà lloc del 23 al 28 de novembre a Igualada, Barcelona i en línia.

Productores, televisions, estudiants, realitzadors independents i desenvolupadors de videojocs de tot el món ja poden presentar els seus programes, formats o produccions al festival.

Com a novetat, el festival igualadí inclou els videojocs com a nova categoria a la Secció Oficial.

Amb l’estrena de la categoria de videojocs, seran sis les categories que contempla el festival:

• Entreteniment, oberta a concursos, reality shows, talk shows, factual magazines, late shows i programes d’humor.
  • Informatius, amb telenotícies, reportatges, debats, entrevistes i especials informatius.
  • Programes culturals i divulgatius, com documentals i programes musicals i educatius.
  • Esports, que engloba tant programes com retransmissions.
  • Ficció, categoria oberta a tvmovies, minisèries i sèries.
  • Videojocs, oberta a tots els gèneres.

La data límit per rebre inscripcions és 30 de juliol de 2021.

Més informació i inscripcions:

Zoom Festival: Nova Categoria per a Videojocs