Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

16/02/2022 01/04/2022

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  19è Concurs de la Carpeta UPC
Data: Del 03-11-2021 al 31-01-2022

La UPC ha posat en marxa el 19è Concurs per triar la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2022-2023.

La temàtica d’aquesta edició serà lliure.

Hi poden participar els matriculats i matriculades a la UPC en el curs 2021-2022 en estudis de grau, 1r i 2n cicle, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El guanyador/a  tindrà els següents premis:

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà als estudiants el curs 2022-23.
  • Ordinador personal valorat en 1.500 €.
Entra al web, consulta les bases i participa. Tens temps fins al 31 de gener de 2022!

Més informació:

19è Concurs de la Carpeta UPC