Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

28/05/2022

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Agenda UPC Arts Maig
Data: Del 02-05-2022 al 31-05-2022

El programa UPC Arts ofereix a la comunitat universitària (estudiants, professorat, personal d’administració i serveis i alumni) una ‘explosió’ d’activitats i avantatges en l’àmbit cultural i artístic, amb l’objectiu de vincular l’àmbit científic i tecnològic amb les humanitats i la cultura.

Consulta el programa d’activitats d’UPC Arts del mes de maig de 2022. Entre les propostes, hi ha activitats tan interessants com espectacles de teatre i música, visites a la sala Beckett i la Finca Parera i una conferència sobre literatura i ciència.