Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

04/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Real In Creative Lab
Data: 25-05-2022
Horari: 16:00 a 20:00

Vine a conèixer les tecnologies immersives i interactives en els festivals musicals!

L'objectiu d'aquest LAB Creatiu és explorar el potencial de les tecnologies avançades com la videogrametria en temps real, la projecció 360°, el so espacial i les tecnologies XR per desenvolupar experiències immersives i participatives per al sector de festivals musicals amb les tecnologies XR cada vegada més accessibles.

Finalment, hi tindrà lloc el concert de Verlatour de música electrònica improvisada, on es veurà en pràctica tot el coneixement que s'explica en els workshops previs. En aquest concert, el públic tindrà una influència directa en la cançó, utilitzant així el seu propi cos escanejat en 3D i diversos inputs com tambors LED electrònics, o tòtems dissenyats específicament per modificar l'experiència!

Organitzat pel projecte REAL-IN de l’ESPRONCEDA-Institut d'Art i Cultura.

25th. REAL-IN Labs.

• 16 h-18 h. Workshop dirigit per Verlartour/Dark Eufòria/ Espronceda. Participació de professionals (associacions de festivals mèdics, institucions culturals, etc.) i estudiants universitaris (Media/Arts/Cultural Management).- Explicació sobre Software i Hardware d'Inlumin. Videogrametria a temps real, projecció 360.
  • Taller impartit per l'equip Verlatour. Com elaborar un espectacle musical electrònic a temps real amb tecnologies avançades.
  • Explicació de Projectes en Realitat Virtual per Be Another Lab.
Després d'aquest taller els alumnes tindran més coneixement per fer projectes innovadors que combinen diverses tecnologies i continguts creatius/ culturals.

Inscripcions:

Real In Creative Lab (25 de Maig)
Convenció Real In (26 de Maig)