Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

04/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  IMMENSIVA Residence 2023
Data: Del 01-02-2023 al 06-02-2023

La residència d'artistes digitals creatius IMMENSIVA RESIDENCE 2023 obre convocatòria per 4t any consecutiu. La residència comptarà amb diferents workshops i xerrades sobre el món de la intel·ligència artificial, espais immersius i realitats emergents, entre altres.

Des d’IMMENSIVA busquen artistes digitals, desenvolupadors i creatius per participar-hi i crear experiències immersives i interactives en grups interdisciplinaris. Ofereixen una àmplia gamma de material tecnològic, incloent-hi ulleres de realitat virtual, ordinadors, projectors i pantalles d'alta resolució. La durada de la residència serà de 3 setmanes (entre el 6 i el 31 de març).

La data límit per inscriure’s és dilluns 6 de febrer.

IMMENSIVA és una plataforma internacional per a artistes i creatius que treballen amb tecnologies avançades com ara VR, AR, AI, sensors i moltes altres. És un projecte de Lemongrass Communication, recolzat per ESPRONCEDA, Institute of Art & Culture, i en col·laboració amb universitats internacionals, centres d'art, institucions de R+D+i, galeries internacionals, fundacions per a la innovació i festivals digitals.

Més informació:

IMMENSIVA Residence 2023