Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Has superat el nombre màxim d'intents. El teu usuari està bloquejat temporalment. Torna a accedir d'aquí a una estona.
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Ajuts a l'emprenedoria 'Impuls UPC'
Estudiants de nou ingrés
+ info
Data: Del 06-07-2023 al 24-09-2023

Obert el període d’inscripcions per accedir als ajuts ‘Impuls UPC’, promoguts per la Universitat Politècnica de Catalunya, amb el suport de Santander Universidades i la coordinació del programa Emprèn UPC.

Es repartiran 90.000 € entre els projectes seleccionats: startups i/o projectes emprenedors desenvolupats per estudiants/es i/o titulats/des de la UPC.

‘Impuls UPC’ es divideix en 2 línies d’ajuts adreçades a dos col·lectius diferents:

• Impuls UPC | Startups
Es reconeixeran un total de 8 startups constituïdes per estudiants i/o alumni UPC i creades en els últims 3 anys. Té com a objectiu ajudar a finançar despeses inicials en el procés de desenvolupament empresarial. La quantitat que es destina a aquesta convocatòria és de 60.000 € en total, 7.500 € per a cada empresa seleccionada.

• Impuls UPC | Talent emprenedor
Es reconeixeran 10 projectes d’estudiants/es i/o acabats de titular per ajudar-los a finançar despeses inicials en el procés d’identificació de l’oportunitat de negoci. Està adreçat als projectes que encara estan en la seva fase de preconstitució. L’import màxim destinat a aquesta convocatòria és de 30.000 €, 3.000 € per a cada projecte seleccionat.

Les sol·licituds es poden presentar fins al 24 de setembre.

Més informació:

Ajuts Impuls UPC