Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Has superat el nombre màxim d'intents. El teu usuari està bloquejat temporalment. Torna a accedir d'aquí a una estona.
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Exposició al CITM: "Nova Pantalla. El videojoc a Catalunya"
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 05-02-2024 al 16-02-2024
Horari: 09:00 a 19:30
Lloc: Plató del CITM (c/ de la Igualtat 33, Terrassa)

El CITM té el plaer d’acollir durant els dies 5 i 16 de febrer l’exposició “Nova Pantalla. El videojoc a Catalunya”. La mostra estarà instal·lada al Plató i es podrà visitar de dilluns a divendres en horari de 9 h a 19:30 h.

Nova Pantalla és la primera gran exposició dedicada en la seva totalitat a la indústria del videojoc a Catalunya. El seu objectiu és apropar a tots els públics el procés de creació que hi ha darrere d’un videojoc, donar a conèixer els perfils professionals que hi participen i celebrar les grans produccions d’èxit internacional fetes pels estudis catalans.

L’exposició té un clar caràcter divulgatiu i lúdic amb la finalitat d’arribar tant a aficionats com a totes aquelles persones que mai s’han acostat als videojocs.

La mostra va estar oberta al Palau Robert fins al 4 de setembre de 2023, i ara continua la seva itinerància per Catalunya aterrant durant 15 dies al CITM.

La inauguració de l'exposició tindrà lloc el dilluns 5 de febrer a les 17:30 h.

Us animem a visitar-la!