3 ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica

Has estudiat 2n de batxillerat amb un expedient acadèmic excel·lent? T’apassionen les tecnologies multimèdia, l’animació o els videojocs i somies a dedicar-t’hi professionalment? Aprofita ara l’oportunitat i sol·licita un dels 3 ajuts a l’excel·lència acadèmica que ofereix el CITM. Aquests ajuts cobriran el 100% de l’import de la matrícula de 1r curs (6.360 €) en qualsevol dels tres graus oficials que ofereix el Centre: el grau en Disseny, Animació i Art Digital; el grau en Disseny Digital i Tecnologies Multimèdia, o el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Podràs sol·licitar aquest ajut si ets estudiant de nou ingrés matriculat al curs 2023-2024 i acredites els requisits següents:

• Haver estat estudiant de segon de batxillerat durant el curs acadèmic 2022/2023.
  • Tenir un expedient acadèmic de batxillerat excel·lent (puntuació de 9-10).
  • Haver escollit un dels 3 graus oficials del CITM com a primera opció en la preinscripció universitària de la convocatòria de juny de 2023.
  • Ser menor de 25 anys.

El termini de presentació de sol·licituds comença el 6 de juny i acaba el 30 de juny de 2023 (ambdós inclosos).

Més informació i sol·licituds:

Ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica