Preinscripció universitària oberta fins al 30 de juny!

Vols dedicar-te professionalment al teu somni? Tria els graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia! Des del 6 fins al 30 de juny de 2023 (ambdós inclosos) podràs fer la preinscripció universitària per estudiar al CITM. Si vols iniciar els estudis de grau amb nosaltres és necessari que realitzis aquesta gestió prèvia, un pas indispensable per matricular-te posteriorment al Centre.

Per formalitzar aquest tràmit de preinscripció, hauràs de triar les preferències d’estudi i lliurar la documentació requerida a través del Portal d’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya.

Aquests són els codis de preinscripció dels graus del CITM:

Si després de fer la preinscripció has estat assignat a un dels graus oficials del CITM, rebràs un correu electrònic i et trucarem per concretar els detalls de formalització de la matrícula. El període de matrícula comprendrà del 14 al 19 de juliol (ambdós inclosos).

De cara a la matrícula del nou curs 2023-2024, el CITM ofereix tres ajuts específics per premiar l’excel·lència acadèmica dels estudiants i que cobriran el 100% de l’import de la matrícula del grau del primer curs. Sol·licita el teu ajut CITM a l’excel·lència acadèmica!

T’esperem al CITM!