Acte de Graduació del CITM

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia està preparant l’acte de graduació 2018. Un dia especial per celebrar tots junts la il·lusió per la nova etapa personal i professional que inicien els recent graduats. L’acte es realitzarà el dijous 29 de novembre, a les 18:00h, al Plató del CITM (C/ de la Igualtat 33, 08222 Terrassa).

GraduacioCITML’acte començarà amb una benvinguda institucional, seguida de l’experiència d’un dels nostres exalumnes. Els estudiants que s’han finalitzat els seus estudis aquest any presentaran també els seus treballs finals de grau i des de la direcció del CITM s’atorgaran els diplomes. Ja per finalitzar, hi haurà un pica-pica de comiat per tots els assistents.