Estudiants del CITM participen a la Barcelona Games World

Un grup d’estudiants del CITM, creadors de l’empresa de videojocs Cygnus Void, participaran activament en la propera edició del Barcelona Games World, que se celebrarà del 29 de novembre al 2 de desembre a Fira Barcelona.

Els alumnes del CITM presentaran un prototip de la seva primera creació, Project Infinite. Aquest videojoc es mou dins del misteri, l’exploració i la psicologia. El jugador ha de resoldre puzzles utilitzant l’enginy, escapar d’alienígenes i conèixer la història de la civilització d’éssers extraterrestres.

CygnusVoid

Aquest és un projecte dels alumnes del Grau en Multimèdia Carles Folch, Sara Garcia, Sergi Viladesau, Andreu Pellisa, Roger Ordóñez, Miki Gual i Alba López, amb la col·laboració de Víctor Pérez, alumne de l’ENTI i Ignasi Ribó, alumne de l’ESCAC. Tots ells participaran en l’espai de la Barcelona Games World dedicat als contactes professionals, una zona de networking amb possibles partners interessats en el projecte presentat.

Els mateixos participants poden gestionar les seves reunions a través d’una plataforma on-line. Per al dijous 29 i el divendres 30, el projecte Cygnus Void ha aconseguit ja 11 entrevistes amb empreses, és a dir, amb futurs possibles partners. Aquestes reunions tenen una durada de 30 minuts, en els quals es tracta de convèncer al possible inversor sobre l’atractiu i la viabilitat del projecte.