Un grup d’estudiants del CITM participa a la primera Game Jam de Perpinyà

El cap de setmana del 9 al 11 de novembre es va realitzar a Perpinyà la primera Game Jam de la ciutat organitzada per a la Université de Perpignan Via Domitia. En 48 hores els participants havien de realitzar un videojoc, amb el màxim de característiques semblants a les de un videojoc comercial. Des del CITM hi van participar quatre estudiants de 1er curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs: Bernat Casañas, Pablo Galve, German Insua i Jordi Pardo, que van formar equip amb tres programadors i un dissenyador.

PerpinyaEls quatre estudiants del CITM van marxar amb els seus propis cotxes la mateixa tarda de divendres per presentar-se a la Universitat i començar a plantejar el seu treball. UPVD Incube, de la mateixa Universitat, va ser l’encarregat de pagar el desplaçament i l’estada dels diferents estudiants participants.

Una vegada ja in situ, van conèixer el tema escollit per a la Game Jam: l’exploració. Decidit el disseny del nivell, van començar amb el projecte. El resultat es diu “Beyond Darkness”, amb un protagonista molt especial: un glòbul blanc del cos humà que mata les bactèries dolentes amb un feix de llum, doncs la seva finalitat és mantenir el cos en plena salut.

Tot i no aconseguir cap premi, el jurat va valorar el concepte i l’original iniciativa del videojoc. Per ells va representar una molt bona experiència que ja tenen clar que volen repetir.

No et perdis en aquest vídeo el resum de la seva participació:

Perpignan_GameJam