Acte de Graduació CITM 2018

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia va organitzar el passat 29 de novembre una festa de retrobada amb graduats, familiars i professors del CITM amb motiu de l’acte de graduació d’aquest any. Una dia per compartir, tots plegats, la il·lusió per la nova etapa professional que inicien els graduats i graduades del CITM.

L’acte va estar presidit per David Sánchez, director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, Benjamín Suárez, director de la Fundació Politècnica de Catalunya, i Santiago Silvestre, vicerector d’Avaluació i Qualitat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

MarcMartiEn la primera part de l’acte, el protagonisme va ser per a l’experiència del graduat en Multimèdia Marc Martí Martínez, que actualment és art director a Social Point. En la seva intervenció, va explicar el seu recorregut professional i quin és el seu dia a dia en aquesta empresa referent en el sector dels videojocs.

DiplomesEl segon bloc de l’acte es va centrar en la presentació dels Treballs Finals de Grau (TFG) del curs 2017-2018, en format flash forward. Carlos Randino, Sergi Rodríguez, Alba Martínez, Gisela Moreno, Cintia Coll, Laura González, Eric Serrulla, Julián Ramos i Pol Soler van ser els estudiants que van presentar els seus projectes. Tot seguit, es va realitzar el lliurament de diplomes.

En acabar l’acte, tots els graduats es van fer una foto conjunta i es va donar pas a un pica-pica per a tots els assistents.

Si vols veure totes les fotos de l’acte, consulta la nostra galeria de Flickr ‘Acte de Graduació CITM 2018’.

I no et perdis el vídeo resum del event!

ActeGraduacioCITM