Apropa’t al Saló de l’Ensenyament 2012

Com cada edició d’aquesta fira d’orientació formativa, el Centre disposarà de dos unitats: un estand de dinamització i un altre informatiu.

A l’estand de dinamització, tots aquells estudiants que s’hi apropin podran testejar de primera mà les darreres novetats en aplicacions multimèdia, postproducció i imatge que s’estan desenvolupant als estudis del Centre. En concret, aquest any, hi haurà tres activitats: ‘Mou-te’, on els alumnes podran comprovar els efectes d’enregistrar el seu moviment gràcies a la tècnica del Flash Estroboscòpic, ‘Vols ser el protagonista d’un videoclip?’, amb la qual els estudiants podran integrar-se en un videoclip amb la tecnologia CGI (Computer Generated Imaging) i ‘Interactua amb la teva imatge’, que permetrà protagonitzar una història d’animació real.

A l’estand informatiu, s’oferirà atenció personalitzada a totes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de Grau del Centre: el Grau en Multimèdia i el Grau en Fotografia i Creació Digital, així com els postgraus d’especialització i cursos Open Knowledge.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb