CITM-FEST

Aquesta exposició neix de l’excepcional acollida que reben les produccions dels estudiants del CITM pel seu excel·lent nivell creatiu i tecnològic. Neix de la romàntica idea d’un Festival de Fi de Curs i de la curiositat i expectació que desperta el CITM més enllà del nostre entorn pròxim.
CITM-FEST va dirigit a les empreses i als professionals del sector de les tecnologies multimèdia i de la creació digital, als nostres nous estudiants que es matricularan de primer curs d’aquí a uns dies, a les famílies dels nostres estudiants, als usuaris de la nostra web, al públic en general i als aficionats en particular. Tots caben.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb