Concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards 2018

Obertes les inscripcions per a una nova edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA), un certamen impulsat des de la UPC School que arriba a la sisena edició consecutiva per premiar els millors projectes d’estudiants, joves desenvolupadors i petits estudis indie de recent creació en l’àmbit dels videojocs. Per a les categories de Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic, Premi UPC i Premi Millor Videojoc Mobile es repartiran 7.500€ en premis.

3HMA

Aquests són els premis d’aquesta edició:

• Premi al Millor Videojoc – Social Point. Millor videojoc triat pel jurat del concurs, amb una dotació de 3.000 €.
  • Premi al Millor Videojoc Mobile. Millor videojoc desenvolupat per a una plataforma mòbil iOS o Android. Premi de 1.500 €.
  • Menció del Públic. Videojoc més votat pel públic a través del web upcvideogames.com, amb una dotació de 1.500 €.
  • Premi UPC. Adreçat a tots aquells grups dels quals, com a mínim, la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC, la Fundació UPC o la UPC School. La quantia d’aquest premi també és de 1.500 €.

El termini per presentar els projectes acaba el 4 de març.

El divendres 25 de maig es realitzarà a l’edifici Vertex de la UPC el gran acte de lliurament de premis 3HMA, amb una zona de networking amb els projectes finalistes i moltes sorpreses més.

Participa i envia el teu projecte a:

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb