David Campillo, l’alumne becat per a la realització del conveni de cooperació educativa amb el Liceu

Malgrat el Gran Teatre del Liceu de Barcelona ha decidit suspendre la seva activitat artística durant dos mesos, la beca no es veu afectada, ja que les funcions d’aquest període no corresponien a les obres a fotografiar per l’alumne David Campillo, que podrà continuar amb normalitat amb el desenvolupament de la beca. Tot un luxe per qualsevol dels nostres alumnes, que pot posar en pràctica els coneixements adquirits al llarg del Grau en Fotografia i Creació Digital al CITM.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb