Dos projectes d’alumnes del CITM, seleccionats per al Pitching Universitat-Indústria del Clúster Audiovisual de Catalunya

El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria celebrarà la seva cinquena edició durant la Setmana del Talent, del 19 al 22 de novembre al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB). Prèviament tindrà lloc un taller preparatori adreçat als estudiants dels projectes participants. Dos projectes del CITM han estat seleccionats per participar-hi.

En concret, són aquests dos projectes:

Parallels – Treball Fi de Grau (TFG) de l’alumna del grau en Multimèdia, Helena Córdoba. Un treball molt original en forma de vídeo on combina una de les seves passions, la dansa, amb projeccions visuals que interactuen, dins de l’escenari, amb els mateixos ballarins.

Project Infinite – Videojoc col·lectiu d’alumnes del grau en Multimèdia. És un joc que conté misteri, exploració i psicologia. El jugador haurà de resoldre puzzles utilitzant l’enginy, escaparà d’alienígenes i coneixerà la història de la civilització d’éssers extraterrestres. Al mateix temps, també haurà d’enfrontar-se a ell mateix i als seus malsons. És el primer projecte de l’estudi Cygnus Void, creat pels alumnes del grau en Multimèdia del CITM: Carles Folch, Sara Garcia, Víctor Pérez, Sergi Viladesau, Andreu Pellisa i Roger Ordóñez.

El Pitching és un espai de trobada entre els estudiants universitaris que estan desenvolupant projectes audiovisuals i els professionals amb interès a participar-hi. Aquesta iniciativa pionera s’ha creat gràcies a l’acord entre el Clúster Audiovisual de Catalunya i les universitats catalanes i facilita un primer contacte entre els estudiants i els professionals de la indústria: productors, televisions i distribuïdors.

Més informació:

Pitching Universitat-Indústria del Clúster Audiovisual de Catalunya