El CITM atorga tres beques per al curs 2008/09

Es tracta del 1r Premi CITM per a Treballs de recerca de batxillerat convocat amb l’objectiu de potenciar l’interès de l’alumnat de secundària pels continguts dels títols universitaris que s’imparteixen al centre, el Graduat en Fotografia i Creació Digital i el Graduat en Multimèdia, així com trobar estudiants que arribin a ser excel·lents en aquests dos àmbits.

Els premiats són Cristina Martínez, Jordi Orriols i Noelia Miró, i tots tres van fer el treball de recerca relacionat amb el sector multimèdia; en aquesta primera convocatòria de les beques no hi ha hagut cap guanyador en l’àmbit de la fotografia. Durant el curs passat, aquests alumnes de batxillerat van ser tutoritzats per alumnes del CITM durant la realització del treball. Posteriorment, un cop finalitzat, el jurat format per professors del centre va emetre el veredicte el passat mes de juny.

El concurs és obert a tots els estudiants de batxillerat. Els alumnes interessats per al curs vinent 2008/09 poden parlar amb els seus tutors de l’institut perquè es posin en contacte amb el CITM a partir del mes de setembre.

Veure treball de Cristina Martínez i Noelia Miró

Veure treball de Jordi Orriols