El CITM col·labora amb un institut de secundària per contribuir a la millora de l’aprenentatge amb eines TIC

El 2 d’octubre, les estudiantes del CITM Maria Eugènia Benedetti i Raquel Revuelta van impartir una classe demostrativa a l’alumnat d’aquest institut de secundària. En la sessió també hi van assistir diversos inspectors d’educació i representants del Departament d’Educació de Catalunya.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia ja va oferir assignatures optatives a distància al seu alumnat durant el curs passat, mitjançant el sistema d’Adobe Connect. Aquesta prova pilot amb l’estudiantat més jove forma part del procés de recerca que professorat del centre porta a terme amb l’objectiu de treure el màxim rendiment del sistema en termes d’eficiència en l’aprenentatge.

El grup d’alumnes d’ESO que van participar en la iniciativa són una desena de nois i noies de l’IES Jacint Verdaguer, un centre molt avançat en tot el que fa referència a l’ús de les noves tecnologies integrades en el mètode docent de l’escola. Justament per aquest motiu, el CITM s’hi va posar en contacte i els va proposar participar en l’activitat, que s’ha ofert com a activitat formativa a estudiantat de primer, segon i tercer d’ESO.