Presència del CITM a Emergent

Emergent ha estat un congrés de fotografia professional i artística, organitzat per la Associació de fotògrafs professionals de Lleida i la Universitat de Lleida.

Els actes s’han celebrat durant els dies 17, 18 i 19 de novembre, en el recinte d’aquesta Universitat.

El dimecres 19 de novembre va estar dedicat a la fotografia artística. En aquest apartat hi havia una exposició d’alumnes de fotografia, de diferents universitats i escoles de fotografia. Com a representant del CITM hi havia l’alumne German Peraire de 3er curs del GFCD.

El professor Toni Bover va acompanyar l’alumne German Peraire, en l’acte d’inauguració de les exposicions. L’exposició va ser inaugurada per l’Alcalde de Lleida i el President de la Diputació de Lleida.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb