EL CITM CREA EL SEU ESPAI A YOUTUBE

L’obertura d’un canal a YouTube, el portal de videos més visitat mundialment, permet al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) mostrar-se arreu del món.
L’objectiu del CITM en fer servir aquest canal és que els estudiants dels dos estudis de grau puguin mostrar i difondre els seus treballs.
L’obertura d’aquest canal, doncs, beneficiarà tant el CITM com els estudiants, ja que, gràcies a aquesta iniciativa, la feina feta al CITM es mostrarà a un públic molt més ampli i divers del que s’havia arribat fins ara.
El Canal CITM està obert a tota la comunitat del Centre que vulgui publicar els seus treballs i donar-se a conèixer com a futurs professionals del món multimèdia i del món fotogràfic.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb