EL CITM CREA EL SEU ESPAI A YOUTUBE

L’obertura d’un canal a YouTube, el portal de videos més visitat mundialment, permet al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) mostrar-se arreu del món.
L’objectiu del CITM en fer servir aquest canal és que els estudiants dels dos estudis de grau puguin mostrar i difondre els seus treballs.
L’obertura d’aquest canal, doncs, beneficiarà tant el CITM com els estudiants, ja que, gràcies a aquesta iniciativa, la feina feta al CITM es mostrarà a un públic molt més ampli i divers del que s’havia arribat fins ara.
El Canal CITM està obert a tota la comunitat del Centre que vulgui publicar els seus treballs i donar-se a conèixer com a futurs professionals del món multimèdia i del món fotogràfic.