El CITM inicia els seus estudis a distància el curs vinent

El mètode CITM per a la formació a distància es basa en un sistema innovador que integra la videoconferència entre diferents participants, la possibilitat de compartir documents en temps real i, fins i tot, d’utilitzar l’ordinador d’un altre participant des del propi ordinador.

Un dels avantatges més interessants d’aquest nou mètode formatiu a distància és que els alumnes i els professors fan la classe un dia i hora determinats, en un aula virtual, amb la qual cosa desapareix la sensació d’aïllament. Al igual que en una classe presencial, tots els participants es veuen, parlen i s’escolten; el professor explica la matèria i els estudiants poden fer preguntes.

Els comentaris docents i el debat també es poden fer durant la classe, és a dir, no cal esperar a rebre missatges de correu electrònic amb els comentaris del professor o dels alumnes, sinó que es pot parlar en directe en cada sessió.

A més, totes les sessions queden enregistrades, així que si un alumne no pot ser-hi present per qualsevol motiu, pot consultar-la posteriorment totes les vegades que calgui.

Si vols saber com funciona aquesta nova metodologia, pots veure el vídeo i la presentació que hi ha penjats a la web, així com sol·licitar participar en una sessió de prova.

Les preinscripcions per ambdós graduats ja són obertes, i es poden fer a través d’aquesta web, amb el botó que trobaràs a la part superior de la home.

A més dels dos Graduats, el CITM ofereix el curs vinent quatre Postgraus a distància:

Digitalització i processament per a la millora i restauració d’imatges.
Direcció d’art en projectes de publicitat interactiva.
Tècniques avançades en interactius 3D.
Tècniques avançades de postproducció.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb