El CITM inicia els seus estudis a distància el curs vinent

El mètode CITM per a la formació a distància es basa en un sistema innovador que integra la videoconferència entre diferents participants, la possibilitat de compartir documents en temps real i, fins i tot, d’utilitzar l’ordinador d’un altre participant des del propi ordinador.

Un dels avantatges més interessants d’aquest nou mètode formatiu a distància és que els alumnes i els professors fan la classe un dia i hora determinats, en un aula virtual, amb la qual cosa desapareix la sensació d’aïllament. Al igual que en una classe presencial, tots els participants es veuen, parlen i s’escolten; el professor explica la matèria i els estudiants poden fer preguntes.

Els comentaris docents i el debat també es poden fer durant la classe, és a dir, no cal esperar a rebre missatges de correu electrònic amb els comentaris del professor o dels alumnes, sinó que es pot parlar en directe en cada sessió.

A més, totes les sessions queden enregistrades, així que si un alumne no pot ser-hi present per qualsevol motiu, pot consultar-la posteriorment totes les vegades que calgui.

Si vols saber com funciona aquesta nova metodologia, pots veure el vídeo i la presentació que hi ha penjats a la web, així com sol·licitar participar en una sessió de prova.

Les preinscripcions per ambdós graduats ja són obertes, i es poden fer a través d’aquesta web, amb el botó que trobaràs a la part superior de la home.

A més dels dos Graduats, el CITM ofereix el curs vinent quatre Postgraus a distància:

Digitalització i processament per a la millora i restauració d’imatges.
Direcció d’art en projectes de publicitat interactiva.
Tècniques avançades en interactius 3D.
Tècniques avançades de postproducció.