El CITM participa a l’Espai de l’Estudiant de Valls

Adreçat als joves estudiants de batxillerat, cicles formatius i quart d’ESO, als estudiants de tallers ocupacionals i altres estudis no reglats, als que busquen millorar la seva formació amb postgraus i màsters, als pares i educadors i que inclou, entre d’altres, tota la proposta formativa a nivell universitari i de cicles formatius de Catalunya.
L’Espai de l’Estudiant se celebrarà els dies 16 i 17 d’abril, dedicant el dijous i el divendres al matí a visites concertades gratuïtes amb els centres d’educació secundària. El divendres a la tarda obre també les seves portes als pares, educadors, alumnes i públic en general.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb