Els alumnes del CITM, fotògrafs de la nova temporada de Circ i Dansa del Centre Cultural de Terrassa

Els alumnes del Grau en Fotografia i Creació Digital tindran l’oportunitat de realitzar les fotografies de totes les actuacions de circ i dansa que es realitzaran al llarg de la programació artística 13-14 del Centre Cultural de Terrassa. Els alumnes van començar amb el reportatge de l’actuació del renovador pallasso català, Tortell Poltrona, amb la seva actuació Postclàssic.

A finals de temporada, aproximadament al mes de març, tot aquest treball realitzat pels alumnes del CITM quedarà recollit en una exposició fotogràfica de tota la temporada artística de circ i teatre que podrà visitar-se mateix Centre Cultural de Terrassa.

Més informació:

Programació del Centre Cultural Terrassa

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb