Els alumnes del CITM, fotògrafs de la nova temporada de Circ i Dansa del Centre Cultural de Terrassa

Els alumnes del Grau en Fotografia i Creació Digital tindran l’oportunitat de realitzar les fotografies de totes les actuacions de circ i dansa que es realitzaran al llarg de la programació artística 13-14 del Centre Cultural de Terrassa. Els alumnes van començar amb el reportatge de l’actuació del renovador pallasso català, Tortell Poltrona, amb la seva actuació Postclàssic.

A finals de temporada, aproximadament al mes de març, tot aquest treball realitzat pels alumnes del CITM quedarà recollit en una exposició fotogràfica de tota la temporada artística de circ i teatre que podrà visitar-se mateix Centre Cultural de Terrassa.

Més informació:

Programació del Centre Cultural Terrassa