Els millors moments del CITM al Saló de l’Ensenyament 2011, recollits en un vídeo making off

Sens dubte, el que més interès va despertar va ser l’activitat Protagonitza el teu videoclip. Gràcies a les darreres tècniques en postproducció de vídeo, els alumnes participants a l’activitat van poder compartir protagonisme ballant amb alguns dels seus grups musicals favorits. “L’home que treballa fent de gos”, de Els Amics de les Arts, o “Muérdeme”, de La Pegatina, van ser els videoclips més escollits per interpretar-se entre els visitants del Saló. El resultat d’aquest videoclip “conjunt” quedava registra’t perquè els participants poguessin endur-se’l a casa i compartir-lo amb els amics. En aquest vídeo del making off podreu trobar “El videoclip del CITM al Saló de l’Ensenyament”, un resum dels millors moments d’aquesta activitat de dinamització al Saló 2011. A banda del procés de creació i postproducció d’un videoclip, les persones que van passar per l’estand van poder testejar les darreres tècniques en Fotografia i CGI, que permeten la integració d’una fotografia real en un entorn virtual, i a la inversa, i que suposen una de les grans revolucions del món publicitari actualment. El CITM és pioner en oferir formació amb aquesta tecnologia a través del grau en Fotografia i Creació Digital i, de forma més especialitzada, amb el postgrau en Fotografia i CGI. Aquestes activitats resulten tot un èxit, doncs els visitants poden testejar de forma pràctica alguns dels projectes i aplicacions reals que s’utilitzen en els dos graus en Multimèdia i en Fotografia i Creació Digital, així com amb els diversos postgraus d’especialització que s’ofereixen al Centre.