Estudiants del CITM guanyen el premi a millor videojoc en la categoria UI/UX a la Game Jam de King

Alex Campanar, David Lozano, Jaume Montagut, Yessica Servin i Joan Valente són els estudiants del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs que s’han endut el premi a millor videojoc en la categoria UI/UX a la darrera edició de la [Not Only Games] Jam de King, que es va celebrar entre els dies del 15 al 17 de novembre a les oficines de King Barcelona.

Aquest hackaton estava organitzada per l’empresa King, amb la col·laboració especial de Game BCN. Aquesta edició desafiava als universitaris participants a crear solucions innovadores per millorar la inclusió social a través de videojocs o altres productes digitals.

L’equip How I Met Your Developer, dels alumnes del CITM, hi va participar amb Saving the Flamingos, un joc cooperatiu en el qual dos jugadors han de guiar-se i ajudar-se mútuament per poder salvar els flamencs que el seu grup ha perdut. Des de l’inici, els jugadors han d’assumir els papers d’un talp i una serp. Precisament, amb la simulació del talp, els jugadors tenen un comportament molt similar al que viuen les persones cegues en el seu dia a dia.

Joan Josep Pons, professor del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, va participar com a membre del jurat, i per tant, va estar encarregat de guiar els equips i assegurar-se que estaven creant l’experiència que buscaven. Ell i altres membres del jurat van testejar i valorar tots els jocs realitzats durant aquesta Game Jam de King.