L’alumne del CITM Xavi Bonilla, fotògraf d’un trepidant repte sobre gel entre 6 huskies i el nou SEAT León Cupra

Xavi Bonilla, alumne del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM, ha estat escollit per a l’agència de publicitat Vista Diferent per participar en un original repte vinculat al món del motor i a la natura més extrema. L’encàrrec va consistir en comprovar la potència del nou SEAT León Cupra, conduit pel pilot Jordi Gené sobre un llac gelat de Lapònia.

SeatLeon_RepteGelConegut amb el nom de Pikku-Nissi, aquest llac es un dels 188.000 que hi ha a Finlàndia. Gairebé un metre de gel cobreix la seva superfície, és per això que permet a cotxes i trineus tirats per gossos travessar-lo sense problemes. El repte de velocitat i resistència consistia en fer una carrera entre un trineu, tirat per 6 huskies siberians que tenen la capacitat de córrer 130 kilòmetres al dia, i els 300 CV del cotxe més potent de la coneguda marca.

Xavi Bonilla va captar les millors imatges sense marge d’ error, ja que tota la prova s’havia de realitzar amb un temps en concret i sense possibilitat de repetició. Tot un repte que l’ alumne del CITM va passar amb molt bona nota. Es poden veure les fotos i el vídeo resultant d’ aquest treball, a través d’aquest enllaç.