Neix UPCAlumniMés, la nova eina que connecta la comunitat UPC

Amb el lema ‘Connectar, conèixer, créixer’, s’ha posat en marxa la plataforma UPCAlumniMés: una nova eina per impulsar la xarxa, la implicació i el valor de la comunitat UPC i, molt especialment, dels alumni de la Universitat.

Font: Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

La nova plataforma de la comunitat UPCAlumni neix amb l’objectiu de convertir-se en punt de trobada dels titulats i titulades de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC), en concret, però també de tota la comunitat universitària: PDI, PAS, estudiantat i empreses.

La plataforma UPCAlumniMés és una eina per connectar i fer créixer la xarxa que significa pertànyer a la comunitat UPC: per impulsar la carrera professional, conèixer persones que comparteixen els mateixos interessos, integrar-se a grups professionals, i conèixer tots els avantatges i serveis que s’ofereixen als membres d’UPCAlumni i les iniciatives que sorgeixen de la Universitat. Té, així, un doble objectiu: millorar la interacció de la comunitat UPC i millorar la comunicació de la Universitat cap i per al col·lectiu alumni.

Des de la nova plataforma s’oferiran diferents serveis a la comunitat d’UPC Alumni: des d’orientació professional, formació permanent i ofertes de feina per al desenvolupament professional; mentories (per rebre’n o per fer de mentor); eines per compartir coneixement i fer networking, i espais per rebre suport o compartir iniciatives emprenedores o de compromís social.

Club CITM Alumni – Plataforma UPCAlumniMés

Dins la plataforma, us animem a unir-vos al Club CITM Alumni per descobrir tots els avantatges i promoure el networking entre la comunitat CITM. Per donar-vos d’alta haureu d’entrar al següent enllaç i clicar al botó “Crea el teu compte”.