Presentació de l’EcoRacing de la UPC al CITM

Aquest dilluns 28 d’octubre, a les 15:00h, diferents membres de l’equip UPC ecoRacing visitaran el CITM. Els membres de l’equip ecoRacing volen incorporar a estudiants d’altres centres per participar en el projecte, i en el cas del CITM perquè puguin aportar una mirada nova i, sobretot, tecnologies vinculades al món audiovisual, l’animació i els videojocs.

Equip_EcoRacingUPC ecoRacing és una associació d’investigació tecnològica formada per estudiants d’enginyeria de l’ESEIAAT. El seu objectiu és desenvolupar noves tecnologies en l’àmbit de l’automoció sostenible. Una de les principals activitats d’UPC ecoRacing és el disseny i fabricació de monoplaces de competició per participar en esdeveniments del certamen internacional Formula Student, que aglutina equips d’universitats de tot el món per posar a prova els cotxes dissenyats pels mateixos estudiants.

Cotxe_EcoRacingEn aquestes competicions, que es realitzen en diferents països com Regne Unit, Alemanya, Itàlia, Estats Units, Japó o Espanya, l’equip i el cotxe se sotmeten a diferents proves per tal que els jutges, professionals de prestigi del sector de l’automoció, puguin avaluar quin és el millor projecte.

UPC ecoRacing ha obtingut cinc guardons a les quatre competicions internacionals de la Formula Student 2019. L’equip terrassenc triomfa en diferents categories, posant de manifest el bon rendiment del primer monoplaça elèctric amb tracció total de l’Estat.