El CITM participa a la 2a Setmana del Cinema a Terrassa

La segona edició de la Setmana del Cinema a Terrassa, que enguany es realitzarà del 24 al 30 d’octubre, arriba amb propostes de diferents formats i per a tots els públics. El valor de la conservació del patrimoni fílmic a través de l’educació i la projecció de peces històriques són el centre temàtic d’aquesta edició. Totes les sessions seran amb entrada lliure i gratuïta.

Setmana_CinemaEnguany, la participació del CITM és força activa, ja que s’hi exposarà el treball de 13 estudiants o antics estudiants. Concretament són:

• Cintia Coll Boned, de l’antic grau en Fotografia i Creació Digital.
  • Pol Soler Alsina, Oriol López Reina, Glòria Gomà Elizalde, Anna Feixas Larriba, Sara García Cerdeño, Adrián Domínguez Molina, Gabriel González Costa, Iván Sánchez Salas, Andreu Pellisa Cortiella i Carles Folch Polo, del grau en Multimèdia. Aquest grau és, evidentment, des d’on es generen més treballs relacionats amb la realització de vídeo i cinema.
  • Ivan Pérez Latorre, del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.
  • Judith Arànega Tarancón, del grau en Disseny, Animació i Art Digital.

La projecció de tots aquests treballs es realitzarà el dilluns 28 d’octubre, a les 19:30h, a la sala 1 del Cinema Catalunya. Serà dins de la secció “El cinema que es fa a les Escoles, Instituts i altres Centres Educatius de Terrassa”. Tots els alumnes estan convidats i, per descomptat, els seus familiars i amics.

El 27 d’octubre se celebra el dia Mundial del Patrimoni Audiovisual, declarat per salvaguardar i recordar el valor històric del cinema. Terrassa, escollida Ciutat de Cinema per la UNESCO, no vol deixar passar aquesta gran oportunitat per posar a l’abast de tothom el setè art, i ho farà amb una àmplia programació de projeccions, xerrades i visites guiades.