Realitat virtual i videojocs, protagonistes a les activitats del CITM al Saló de l’Ensenyament 2015

Un taller de realitat virtual al circuit de Formula 1 de Montmeló i una mostra de disseny i animació en videojocs són les dues propostes centrals del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) per al Saló de l’Ensenyament 2015. El CITM torna a dinamitzar les activitats més divertides en la mostra més important d’oferta formativa a Barcelona, que tindrà lloc a Fira Barcelona del 18 al 22 de març de 2015.

citm_fotoTots aquells estudiants que s’hi apropin a l’àrea d’Activitats del Saló de l’Ensenyament, podran descobrir de la mà del CITM la màgia de les tecnologies multimèdia mentre gaudeixen de les tres activitats que us proposem aquest any:

• Viu en directe la Realitat Virtual, una experiència amb les noves ulleres Oculus Rift que et permetrà experimentar la sensació de conduir un Ferrari Cabrio per les pistes del circuit professional de Montmeló. Aquesta activitat està desenvolupada amb la col·laboració del mateix Circuit de Barcelona-Catalunya de Fòrmula 1.
  • Zona de Videojocs, un espai per aprendre amb els jocs creats per ex-alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School. Podràs veure en directe com es dissenyen i desenvolupen videojocs a través d’una experiència real.
  • Espai de Demostracions Multimèdia i Videojocs, una zona per compartir experiències de disseny i animació en l’àmbit multimèdia i dels videojocs amb l’equip de professors del CITM.

Totes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de Grau del Centre: el Grau en Multimèdia i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, així com dels postgraus i cursos d’especialització Open Knowledge, rebran atenció personalitzada a l’espai informatiu annex a l’àrea de dinamització.