Reviu els millors moments del Saló de l’Ensenyament 2018!

El CITM va tornar a ser el protagonista de les activitats de l’Aula Multimèdia del Saló de l’Ensenyament 2018, la fira més important d’orientació formativa a Catalunya, realitzada durant el passat mes de març a Barcelona.  L’activitat estrella d’aquest any va ser el videojoc de realitat virtual Aliens Attack. Els joves que hi van jugar es traslladaven a una arena virtual per participar en un vibrant torneig mundial de 2 minuts. El jugador havia de protegir els “pilars del coneixement” de l’atac dels invasors alienígenes i aconseguir la major puntuació.  El jugador amb més punts de tot el torneig va guanyar un iPad Pro de 12,9″ 64GB Wi-Fi.

A més a més, l’estand del CITM d’aquest any, en una nova i ampliada ubicació, va disposar d’una Zona de Videojocs amb una Màquina Arcade, un espai per gaudir amb els jocs creats per exalumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School.

A l’espai annex d’informació, totes aquelles persones interessades en els estudis de grau en animació, multimèdia i videojocs del CITM van rebre atenció personalitzada de la mà de professors, alumnes i equip de coordinació del centre.

Ara pots reviure l’experiència en aquest vídeo resum de les activitats i l’ambient a l’estand del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia al Saló de l’Ensenyament 2018. Tampoc et perdis les fotografies de la nostra galeria de Flickr.

VÍDEO DEL SALÓ DE L’ENSENYAMENT 2018

VideoSaloEnsenyament2018