Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Atracció multimèdia i interactiva a La Maquinista
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 27-02-2008 al 31-05-2008

El centre comercial barceloní ha inaugurat el simulador d'aventures "Ladrones de Motores", una producció de continguts 3D d'última generació en què els usuaris han de superar proves i prendre decisions. L'atracció es compon de cinc sales tematitzades de més de 100m2 i dura uns 20 minuts. Els alumnes del CITM tenen entrada gratuïta (més informació a Secretaria).

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?