Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CITM FEST 2008
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 03-06-2008 al 08-06-2008

Exposició de treballs d'alumnes del Graduat en Multimèdia i del Graduat en Fotografia i Creació Digital, durant la qual els estudiants expliquen i mostren als assistents les millors fotografies, vídeos, webs, animacions i videojocs que s'han desenvolupat durant el curs. Divendres, 6 de juny de 2008 De 18h a 20h Sala d'actes de l'Edifici Vèrtex Campus Nord de la UPC Pl. Eusebi Güell, 6 08034 Barcelona Per a més informació podeu trucar al telèfon 93 739 83 12.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades