Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CITM FEST 2008
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-06-2008 al 08-06-2008

Exposició de treballs d'alumnes del Graduat en Multimèdia i del Graduat en Fotografia i Creació Digital, durant la qual els estudiants expliquen i mostren als assistents les millors fotografies, vídeos, webs, animacions i videojocs que s'han desenvolupat durant el curs. Divendres, 6 de juny de 2008 De 18h a 20h Sala d'actes de l'Edifici Vèrtex Campus Nord de la UPC Pl. Eusebi Güell, 6 08034 Barcelona Per a més informació podeu trucar al telèfon 93 739 83 12.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?