Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  PRIMERA EDICIÓ DEL PROGRAMA eCREA
Data: Del 16-04-2009 al 05-06-2009

Amb l'objectiu d'estimular la creació artística més innovadora entre els nous creadors i difondre'n la seva obra, l'Institut d'Estudis Ilerdencs i EMERGENT convoquen públicament la 1ª edició del programa eCREA destinat a projectes de creació que tinguin una base fotogràfica. Poden optar tots els alumnes matriculatas a les escoles i/o universitat de fotografia, audiovisuals, comunicació o de Belles Arts adscrites i per majors de 18 anys. De tots els treballs presentats el jurat n'escollirà un màxim de cinc que configuraran l'exposició col.lectiva eCREA en el marc de la programació d'EMERGENT 09. Al mateix temps, aquests treballs s'editaran en un llibre pertanyent a la col.lecció editorial eCREA. L'exposició s'inaugurarà i el llibre serà presentat en un acte públic el dia 23 d'octubre de 2009 a la Sala Gòtica de l'Institut d'Estudis Ilerdencs. El termini màxim d'entrega de les propostes serà el dia 5 de juny de 2009 a les 13.30 hores.