Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS CARPETA UPC CURS 2010/11
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 03-11-2009 al 16-11-2009

Com cada any, la Universitat Politècnica de Catalunya organitza el concurs d´idees per escollir el disseny de la carpeta per al Curs 2010/2011, concurs pioner en l´àmbit universitari. Si tens una bona proposta ,una il·lustració, una fotografia, un bon disseny i vols que més de 30.000 estudiants portin la teva idea sota el braç, participa-hi!! Pots presentar propostes als registres de la UPC de l´1 de setembre al 13 de novembre de 2009.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades