Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  LUMEN_EX PREMIS ART DIGITAL 2010
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 22-01-2010 al 15-02-2010

La Universitat d'Extremadura, mitjançant el seu Vicerectorat d'Extensió Universitaria, convoca la primera edició de LÚMEN_EX Premis d'Art Digital, que tindrà lloc durant l'any 2010. Els premis d'Art Digital es divideixen en dues categories: - Peces d'Art Gràfic Digital en suport físic. - Peces d'Animació Digital (interactives o no). Premis: - Un premi i un Accèsit a les millors peces d'Art Gràfic Digital en suport físic, de 4.000 i 2.500 euros respectivament. - Un premi i un Accèsit a les millors peces d'Animació Digital, de 2.500 i 1.000 euros respectivament. L'admissió de les obres es fins el 12 de febrer de 2010.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?