Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  SETMANA CULTURAL'10 DEL CAMPUS UPC TERRASSA
Data: Del 03-05-2010 al 07-05-2010

Les delegacions d'estudiants, les escoles i les associacions del Campus de la UPC a Terrassa, juntament amb l'Univers (servei d'activitats socials de la UPC), organitzen la Setmana Cultural 2010 del Campus de la UPC a Terrassa.

Del 3 al 7 de maig es duran a terme activitats esportives, concerts, tallers, cinema, concursos, conferències i el IV Fòrum d'empreses del sector industrial i aeronàutic . Les activitats s'adrecen a tota la comunitat universitària del Campus de Terrassa: estudiantat, professorat i personal d'administració i serveis.

Entre més de 50 activitats, destaquem el torneig de Pro Evolution Soccer, que ha organitzat la delegació d'estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), per a les persones a qui agradi el futbol i vulguin experimentar què se sent quan estàs jugant amb un projector i una paret de més de 5 metres d'alçada. El torneig tindrà lloc al CITM (c/ de la Igualtat, 33 de Terrassa), el dimarts 4 de maig a les 12.30 hores.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?