Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  SETMANA CULTURAL'10 DEL CAMPUS UPC TERRASSA
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-05-2010 al 07-05-2010

Les delegacions d'estudiants, les escoles i les associacions del Campus de la UPC a Terrassa, juntament amb l'Univers (servei d'activitats socials de la UPC), organitzen la Setmana Cultural 2010 del Campus de la UPC a Terrassa.

Del 3 al 7 de maig es duran a terme activitats esportives, concerts, tallers, cinema, concursos, conferències i el IV Fòrum d'empreses del sector industrial i aeronàutic . Les activitats s'adrecen a tota la comunitat universitària del Campus de Terrassa: estudiantat, professorat i personal d'administració i serveis.

Entre més de 50 activitats, destaquem el torneig de Pro Evolution Soccer, que ha organitzat la delegació d'estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), per a les persones a qui agradi el futbol i vulguin experimentar què se sent quan estàs jugant amb un projector i una paret de més de 5 metres d'alçada. El torneig tindrà lloc al CITM (c/ de la Igualtat, 33 de Terrassa), el dimarts 4 de maig a les 12.30 hores.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?