Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  FOTOCONCURS "DONES POLITÈCNIQUES EN ACCIÓ: RADIOGRAFIA D'...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-10-2010 al 21-11-2010

L' Associació d'Amics de la Universitat Politècnica de Catalunya (AAUPC) convoca el concurs de fotografia "Dones politècniques en acció: radiografia d'una professió".

Tema del concurs: La dona amb formació politècnica, la seva activitat professional, el desenvolupament de la seva carrera professional i la igualtat d'oportunitats en el treball.

Participants: Qualsevol persona que resideixi al territori català.

Dates:
Presentació de fotografies: de l'1 d'octubre al 21 de novembre de 2010
Deliberació del jurat: del 22 al 30 de novembre de 2010
Comunicació del resultat: 2 de desembre de 2010
Entrega de premis: 15 de desembre de 2010

Premis: El jurat escollirà 3 fotografies guanyadores i 17 fotografies més que formaran part d'una exposició itinerant pels diferents Campus de la UPC i es publicaran al web de l'AAUPC.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?