• Sou a
Del 26-01-2011 al 26-04-2011
-

-

La Fundació Banco Santander, amb la col·laboració d'Universia, llença la III edició de TalentosDesign, un concurs ideat per promoure la creació de projectes sostenibles i fomentar la relació entre la sostenibilitat, la creativitat i la tecnologia entre els joves.

El requisit per participar és ser estudiant de qualsevol universitat, centre o escola d'ensenyament superior i estar matriculat al curs acadèmic 2010-2011.

Dos de les línies adreçades per als alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia són les de gràfic i disseny digital. Per tal de participar hauran de presentar una fotografia, en cas de projectes gràfics, i si són projectes de tipus digital, una url del web on s'allotgi el projecte i una fotografia de la home del web, vídeo o reproducció en 3D.

El termini per a la presentació de sol·licituds acaba el 26 d'abril de 2011.

Tags:

UP