Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  III EDICIÓ DE TALENTOSDESIGN
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 26-01-2011 al 26-04-2011

La Fundació Banco Santander, amb la col·laboració d'Universia, llença la III edició de TalentosDesign, un concurs ideat per promoure la creació de projectes sostenibles i fomentar la relació entre la sostenibilitat, la creativitat i la tecnologia entre els joves.

El requisit per participar és ser estudiant de qualsevol universitat, centre o escola d'ensenyament superior i estar matriculat al curs acadèmic 2010-2011.

Dos de les línies adreçades per als alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia són les de gràfic i disseny digital. Per tal de participar hauran de presentar una fotografia, en cas de projectes gràfics, i si són projectes de tipus digital, una url del web on s'allotgi el projecte i una fotografia de la home del web, vídeo o reproducció en 3D.

El termini per a la presentació de sol·licituds acaba el 26 d'abril de 2011.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?