Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  PREMIS DE DISSENY ADOBE 2012
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 28-11-2011 al 22-06-2012

Fins el 22 de juny està obert el termini d'inscripció dels Premis 2012 Adobe Design Achievement Awards, dedicats als estudiants de disseny gràfic, fotògrafs, il·lustradors, animadors, cineastes digitals, desenvolupadors i artistes que treballen a les principals institucions educatives. Els guardons pretenen destacar les fites aconseguides per estudiants i professors a l'hora de combinar de forma dinàmica la tecnologia i les arts creatives. El concurs exposarà projectes individuals i de grup creats amb el software d'Adobe, i enguany la temàtica s'engloba sota el títol "Crea les teves ales i vola" (Create your wings and fly). Aquesta és la competició més important per a estudiants d'ensenyament superior en disseny, cinema i mitjans interactius.

La inscripció en el concurs és gratuïta i està oberta a tots els estudiants i el professorat d'institucions d'educació superior de tot el món. Els participants poden presentar-se a qualsevol d'aquestes categories:

- Suports Multimèdia interactius: disseny basat en l'explorador, desenvolupament d'aplicacions, disseny de dispositius mòbils, disseny i desenvolupament de jocs, innovació de suports multimèdia interactius en el sector educatiu...

- Animació i Vídeo: animació, acció interactiva, gràfics en moviment, innovació d'animació i vídeo en el sector educatiu.

- Suports tradicionals: il·lustració, empaquetat, fotografia, comunicacions impreses, innovació de suports tradicionals en el sector educatiu.

Per a més informació sobre les bases del concurs, us podeu adreçar a aquesta pàgina web:

PREMIS DE DISSENY ADOBE 2012

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?