Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  PREMIS DE DISSENY ADOBE 2012
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 28-11-2011 al 22-06-2012

Fins el 22 de juny està obert el termini d'inscripció dels Premis 2012 Adobe Design Achievement Awards, dedicats als estudiants de disseny gràfic, fotògrafs, il·lustradors, animadors, cineastes digitals, desenvolupadors i artistes que treballen a les principals institucions educatives. Els guardons pretenen destacar les fites aconseguides per estudiants i professors a l'hora de combinar de forma dinàmica la tecnologia i les arts creatives. El concurs exposarà projectes individuals i de grup creats amb el software d'Adobe, i enguany la temàtica s'engloba sota el títol "Crea les teves ales i vola" (Create your wings and fly). Aquesta és la competició més important per a estudiants d'ensenyament superior en disseny, cinema i mitjans interactius.

La inscripció en el concurs és gratuïta i està oberta a tots els estudiants i el professorat d'institucions d'educació superior de tot el món. Els participants poden presentar-se a qualsevol d'aquestes categories:

- Suports Multimèdia interactius: disseny basat en l'explorador, desenvolupament d'aplicacions, disseny de dispositius mòbils, disseny i desenvolupament de jocs, innovació de suports multimèdia interactius en el sector educatiu...

- Animació i Vídeo: animació, acció interactiva, gràfics en moviment, innovació d'animació i vídeo en el sector educatiu.

- Suports tradicionals: il·lustració, empaquetat, fotografia, comunicacions impreses, innovació de suports tradicionals en el sector educatiu.

Per a més informació sobre les bases del concurs, us podeu adreçar a aquesta pàgina web:

PREMIS DE DISSENY ADOBE 2012

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades