Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS EMPRÈN A LA UPC
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 10-02-2012 al 10-03-2012

En el marc del programa Innova es presenta una nova edició del Concurs: Estudia i Emprèn a la UPC. Aquesta iniciativa, que arriba a la seva 2a edició, pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la Universitat Politènica de Catalunya.

El concurs es divideix en dues fases: una primera de presentació de la Idea de Negoci, amb la qual es seleccionaran 10 idees, i una segona de Pla d'Empresa:  amb la qual els projectes seleccionats rebran formació i assessorament per materialitzar el Pla d'Empresa. Per poder participar al concurs cal que els projectes tinguin un clar component tecnològic i/o innovador i que al grup hi hagi com a mínim una persona de la UPC. Es concediran 3 premis de 2.500euros per avaluar la viabilitat del projecte.

Més informació:

Emprèn a la UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades