Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  SEMINARI D'ANÀLISI CINEMATOGRÀFIC AMB FIONN MURTAGH
Estudiants de nou ingrés
Data: 25-05-2012
Hora: 12:30

Aquest proper divendres 25 de maig de 2012, a les 12.30h, a l'Edifici C5, Aula C5016 (Campus Nord UPC) tindrà lloc el seminari "Anàlisi de dades en narrativa: reconeixement de patrons en text i síntesis de text", a càrrec del professor del Departament de Ciències de la Computació de la Royal Holloway, University of London, Fionn Murtagh. Aquest pretigiós investigador sobre la semàntica cinematogràfica presentarà, a través de l'exemple del film "Casablanca", com l'estudi de patrons algorítmics pot conduir a predir l'èxit d'una producció.

Més informació:

Seminaris del Departament d'Estadística i Investigació Operativa UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?