Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs Multimèdia: Migrantes en Europa
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 18-04-2013 al 21-06-2013

El concurs multimèdia, Migrantes en Europa, organitzat per la Comissió Europea DG HOME, neix amb l'objectiu de difondre les reflexions dels joves artistes i comunicadors sobre la contribució dels immigrants a la societat europea d'avui en dia. Aquest certamen s'adreça a alumnes d'escoles i universitats que imparteixen formació en art, disseny, fotografia i comunicació. Hi ha tres categories en la competició: Cartell / Fotografia i Vídeo.

Els 30 finalistes a nivell europeu, juntament amb els representants del seu centre, seran convidats a un viatge a Brussel·les per assistir a la cerimònia de lliurament de premis.

Els centres on estudiïn els guanyadors d'un dels tres premis, o el primer premi del públic, rebran un premi de 10.000€ cada un. La data límit de lliurament dels treballs és el 21 de Juny del 2013.

Més informació:

Concurs Migrantes en Europa

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?