Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs Multimèdia: Migrantes en Europa
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 18-04-2013 al 21-06-2013

El concurs multimèdia, Migrantes en Europa, organitzat per la Comissió Europea DG HOME, neix amb l'objectiu de difondre les reflexions dels joves artistes i comunicadors sobre la contribució dels immigrants a la societat europea d'avui en dia. Aquest certamen s'adreça a alumnes d'escoles i universitats que imparteixen formació en art, disseny, fotografia i comunicació. Hi ha tres categories en la competició: Cartell / Fotografia i Vídeo.

Els 30 finalistes a nivell europeu, juntament amb els representants del seu centre, seran convidats a un viatge a Brussel·les per assistir a la cerimònia de lliurament de premis.

Els centres on estudiïn els guanyadors d'un dels tres premis, o el primer premi del públic, rebran un premi de 10.000€ cada un. La data límit de lliurament dels treballs és el 21 de Juny del 2013.

Més informació:

Concurs Migrantes en Europa

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades