Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  11è Concurs de la Carpeta UPC
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 17-10-2013 al 29-11-2013

La UPC ha posat en marxa l'11è Concurs per escollir la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2014/2015.

Poden participar els matriculats i matriculades a la UPC el curs 2013/2014 en Estudis de grau, 1r i 2n cicles, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El guanyador tindrà dos premis: la reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2014/2015 i un iPad mini wi-fi 16 GB o l'import equivalent en crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2014/2015 en estudis oficials (grau o màsters universitaris) en centres propis o adscrits de la UPC.

Es podrà participar fins el dia 29 de novembre de 2013.

Més informació:

11è Concurs de la Carpeta UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades