Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  11è Concurs de la Carpeta UPC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 17-10-2013 al 29-11-2013

La UPC ha posat en marxa l'11è Concurs per escollir la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2014/2015.

Poden participar els matriculats i matriculades a la UPC el curs 2013/2014 en Estudis de grau, 1r i 2n cicles, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El guanyador tindrà dos premis: la reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2014/2015 i un iPad mini wi-fi 16 GB o l'import equivalent en crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2014/2015 en estudis oficials (grau o màsters universitaris) en centres propis o adscrits de la UPC.

Es podrà participar fins el dia 29 de novembre de 2013.

Més informació:

11è Concurs de la Carpeta UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?